Ihana, ihana aamu <3.

Töihinpaluuahdistusta vähentämään käväistiin tänään aamulla uimassa ennen kun jouduin raahautumaan pitkän bussimatkan kautta virastoon istumaan näyttöpäätteen ääreen. Melkein onnistuin unohtamaan odottavan työpäivän, niin mieletön aamu oli. Aivan ihanan aurinkoinen ja raikas. Mikä parasta, viileiden öiden ansiosta ei aamuisin ole yhtään niin kuuma kuin aiemmin. Lompsuteltiin varmuudeksi ennen uimaan lähtöä tuossa viereisillä poluilla lenkki, jotta vältyttäisiin ihan kylmiltään veteen joutumista (vaikka älyttömän lämmintä vesi onkin). Ja Taraa yritin toppuutella muun kuin kahlailun osalta (eli pentuhepuleita ei tällä kertaa sallittu Taralle lainkaan).

Vastavaloon otettuja kuvia, enkä edelleenkään tajua miksi tuo "uusi" kamera tekee niin heilahtanutta jälkeä. Siinä on vain niin ylivoimainen liikekuvausominaisuus verrattuna talouden muihin kameroihin, että tällä(kin) kertaa vain yritän kestää suttuisuuden.

Loput: http://pirpanat.kuvat.fi/kuvat/Kes%E4+2010/Aamu-uinnilla+22.7.+ja+27.7./